Casopis EEM

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Čtvrtek Březen 24 14:54:35 CET 2011

Píšu do několika časopisů pravidelně a do několika občas, takže sem tam se
bavím s lidmi, kteří je tvoří, a tak se taky občas diskuse stočí na tohle
téma. V podstatě souhlasím s tím. Otázka je, jak dalece a který typ
tištěných médií skončí. Kdybych měl ty diskuse nějak shrnout, tak bych řekl
"je to ve hvězdách".

Na jednu stranu je logické, že nová technologie, vytlačí tu starou (dnes už
třeba prakticky neexistují tištěné katalogy součástek). Na druhou stranu tu
máme příklad divadlo-film-televize-domácí_kino, kdy také vždy byly názory,
že nová technologie vytlačí předešlé. A přitom vesele koexistují spolu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com