OT: Manipulacni technika

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 24 14:41:29 CET 2011

Ahoj,

když bude ten pátek, tak jeden žhavý telefonát na odlehčení těch
vážných témat typu jaderná elektrárna nebo elektronické publikování:

Zvednu telefon: "Zahradník."

A nějaká slečna: "Dobrý den, pane Zahradníku, mám tady poznámku, že
máte ve firmě na starosti manipulační techniku. Je to pravda?"

Já: "Ano, já tu mám na starosti všechno. Co myslíte tou manipulační
technikou? Třeba tašku na nákup?"

Ona: "Myslím třeba vysokozdvižné vozíky, ještěrky a tak."

Já: "Aha. Ještěrku bohužel nemám, to je mi líto, ale mám v garáži
jeden nevyužitý rudlík, kdybyste měla zájem."

Ona: "Jo, že bychom ho přelákli a nabídli dál, che che."

Já: "Jasně, ten je pro vás volný."

Ona: "Takže vy nemáte žádnou manipulační techniku?"

Já: "Ale ano, mám ten rudlík v garáži. Budete ho chtít?"

Tak se rozloučila... nekoupila... sakra :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601