OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduche vysvetlenia? Was: Re: Japonsko

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 24 14:31:14 CET 2011

no tak o tom kdo bude improvizovat a jak zalezi take dost na tom kdo je
k dispozici a co je k dispozici

co bude platne, ze bude hromada inzenyru sedet nekde v teploucku v
bunkru a nebude nikdo ochotnej tam jit se nechat posmrtne vyznamenat -
tohle neni armada a ani NASA - zajimalo by me co by delali kdyby jim
zamestnanci rekli at jim polibi ... at si to jde pan reditel hasit sam

a jsou situace, kdy proste nemas cas - musis neco udelat i kdyz nikdo
nedokaze rict co by bylo lepsi - podle me je lepsi nekdy udelat neco nez
nic

ostatne kdyz se jim ta plechovka po te havarii roztocila tak to take
zkorigovali rucne protoze nez by se poradili tak by asi uz bylo pozde

Radek Vicek