Casopis EEM

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Březen 24 13:46:22 CET 2011

On Thu, Mar 24, 2011 at 01:00:08PM +0100, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 24.3.2011 od Petr Tomasek:

> Jsi psal "obyčejné HTML". Teď už hlásíš HTML5 a JS. To už není moc
> obyčejné HTML.

Kde zijete? Dnes HTML5 + Js = obyčejné HTML.

> Ale můžu tě ubezpečit, že ani HTML5 to přesně takhle
> nedokáže. Takovou sazbu prostě neuděláš.

No, to jsou zase takový hospodsky reci. Co nejde presne udelat?

> A už vůbec ne tak jednoduše,
> abys nepotřeboval velmi zkušeného kodéra, který by celý dokument
> pečlivě nakódoval, aby se to aspoň trochu podobalo.
>
> Jistě, není problém to nejdříve pořádně nasázet pro papír nebo PDF a
> pak okopírovat text do HTML, přiložit někam obrázky a videa. Ale to
> není digitální brožura. To bude stále jen webová stránka nebo článek
> nebo blog.

A co je na HTML spatneho?

> Tady si dal někdo práci s DTP sazbou a chce, aby to pak
> vypadalo stejně.

Tak at pouzije PDF ;-)

> Když někdo tvoří takový časopis, chce také, aby to jako časopis
> vypadalo. Nechce, aby to vypadalo jako webový článek. Třeba dokonce
> ani nechce, aby to šlo lokálně uložit v PDF,

To je dost nesmyslny pozadavek...

> například mu jde o to,
> aby tam lidi lezli přes jeho web a koukali na reklamu, díky které on
> pak má peníze na vydávání takových časopisů. To už je ale jedno proč.

Jenomze v tom pripade mu tam nikdo stejne nebude chodit
a on zkrachuje :-)

> Že jsou tyto elektronické brožury stále více a více oblíbenější, to je
> nezpochybnitelný fakt. Čísla hovoří jasně, i ve světě marketingu je to
> často probírané téma, účastnil jsem se mnoha webových seminářů apod. A
> nejen ve světě, dokonce i v ČR. Z mého blízkého okolí tě můžu ujistit,
> že mám třeba jednoho velmi dobrého zákazníka, který si to zkoušel a
> zjistil, že jeho zákazníci preferují katalog právě v tomto provedení
> oproti běžnému PDF katalogu.

A jeste tu o Smolickovi pacholickovi bych prosil...

Jabber: butrus at jabbim.cz

EA 355:001  DU DU DU DU
EA 355:002  TU TU TU TU
EA 355:003  NU NU NU NU NU NU NU