Casopis EEM

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 24 13:27:29 CET 2011

no nikdo nenapadal prece obsah, ale formu, potazmo prakticnost

me je treba uplne sumak, ze to jede ve flashi nebo necem jinem, ale neni
mi to proste prijemne

berte to jako pruzkum oblibenosti teto technologie na konkretnim vzorku
lidi (navic takovem, ktery obsahuje lidi, ktere by to melo zajimat)

nic vic v tom nehledejte

Radek Vicek