Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Březen 24 13:13:43 CET 2011

Ja nesrovnaval, jen jsem uvedl prohlizece, ktere se bzne jeste pouzivaji a napodporuji "proste" HTML5.
Proc JS vypinaji se mi zda ireleventni, proste ho maji vypnute a sluzba jim nepujde. Jak to zajistite? Proste to vzdycky je zavisle na nejake platforme, technologii a okolnich podminkach a musi se to nejakym zpusobem zvolit a vzdycky se to nekomu nebude libit. To je holy fakt. Na to udelat univerzalne funkcni webove aplikace nemaji ani nadnarodni firmy.

Tosa