Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Březen 24 12:57:41 CET 2011

Tak to musi byt neco spatne, sipkami listovat prave lze (musi se do casopisu poprve kliknout, aby prohlizec mel ten flash objekt vybrany) a celoobrazovy rezim tam taky je. Teda pokud jste nemyslel ty okraje v celoobrazovem rezimu.

Tosa