Casopis EEM

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 24 12:17:09 CET 2011

Ale to ja si treba vubec nemyslim, ze to bez tistene verze nejde. Ja si
papirove noviny nekupuji uz ani nepamatuji. To same casopisy - naposledy
jsem mel predplacen snad casopis Koktejl.

To aby se mi spustilo nejake video bych chtel mit pod kontrolou a tedy
nejakou akci tak jako tak musim vyvinout - a klik je to nejmensi. Jestli
to je odkaz v PDF, RTF nebo HTML je v podstate podruzne.

Tvoje posledni veta je presne to proc bys tyhle namitky (proti forme)
nemel brat na lehkou vahu - pokud jde jak pises o casopis pro omezenou
skupinu osob tak bohuzel budes muset te skupine jit na ruku.

Me na tehle aplikaci vadi presne jak zde nekdo napsal - je to jako
prohlizet noviny dalekohledem. Problem je, ze kdyz ctu papirovej casopis
tak ctu nejaky odstavec, ale treba zaroven koukam na protejsi stranu na
nejakej obrazek na ktery se ten text odkazuje. To tady proste nejde. V
beznem HTML si ten obrazek otevru treba do jednoho okna a dal ctu.

Radek Vicek