Casopis EEM

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 24 11:44:09 CET 2011

Otazkou je zda se to ma libit vydavatelum nebo spis jejich zakaznikum -
tedy tem co to maji cist.

Priznam se, ze nechapu proc by mel byt katalog vyrobku interaktivni a
pristupny jen online.

Narazil jsem na to nedavno kdyz jsem shanel nejake veci na lod. Firma
Vetus ma takhle udelanej celej katalog - rad bych si ho prohlidnul celej
- ale kvuli tomuhle hnusu jsem to pretrpel jen do te doby nez jsem nasel
co jsem potreboval a okamzite to vypnul.

Radek Vicek