Casopis EEM

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 24 11:15:58 CET 2011

Původní zpráva ze dne 24.3.2011 od petrtos na altopro.cz:

> Musim rict, ze jsem z reakci dost zklamany. Ve svetle diskuze o
> publikovani, ktera tu probehla v unoru je toto presnou ukazkou, proc
> to asi nefunguje tak jak ma.

To se dalo samozřejmě čekat. Také se s tím setkávám, třeba když pošlu
odkaz na graf ve flashi. Jejej, to je řevu :-))) Kdo chce graf vidět,
tak se koukne, kdo chce nadávat, tak nadává. Já to neřeším.

Tohle, co jsi poslal, je poslední dobou stále více používaná
technologie pro online publikování typu digitální brožura. Umožňuje
snadné prohlížení katalogů, časopisů a jiných materiálů, které navíc
mohou být multimediální. Nejde jen o nějaké šustění papíru nebo
vizuální otáčení listů, ale uvnitř na stránkách mohou být videa,
audia, může se samo zoomovat při najetí na objekt, má to spousty
zajímavých možností, obsah, náhledy, různá volitelná tlačítka,
volitelný design...

Pro vydavatele to přináší také celou řadu výhod, snadno se do toho
publikuje, lze vkládat řadu formátů jako Word, Excel, PowerPoint,
Acrobat, Flash, obrázky, výsledek může být na webu, na cédéčku,
dévédéčku, na flash disku...

> Mne to vcera vedlo spise k zamysleni, jak je vsudypritomna
> nelitostna kritika.

Musíš se nad to povznést a neřešit to. Stejně nakonec zjistíš, že je
to jen několik frflalů, které spočítáš na jedné ruce, ale kteří jsou
hodně slyšet. Ostatní se neozvou, ti si to prohlédnou a přečtou a
nemají čas na pindání o hovadinách.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601