Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Březen 24 11:12:06 CET 2011

 OK, koukali jsme zrovna do administrace a povolili jsme kopirovani textu. Tohle nemelo byt vypnute, pripominku beru.
Vlevo v nastrojich je ikona Aa, tou se text da vybirat a pres pravy tlacitko je tam moznost kopirovat. Taky je to trosku proti zvyklostem cloveka co pouziva klavesove zkratky, ale hlavne, ze to nejak jde.

Tosa