Casopis EEM

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 10:39:32 CET 2011

Pokud použitý Web engine neumožňuje vypnout různé kraviny které jsou
určeny pro lidi s úplně jiným zaměřením než technickým, tak bych se,
pokud bych uvažoval o potenciálním úspěchu projektu, v prvé řadě
poohlédl po enginu vyhovujícím, resp. považoval bych to za jednu z
klíčových podmínek úspěchu.
S pozdravem,
		Miloš Dašek