Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Březen 24 10:29:44 CET 2011

 Tak hlavne je to tim, ze PDF musite dat z ruky, kdyz si ho chce nekdo prohlidnout. Neni kontrola co s tim kde kdo pak bude delat i kdyz to zamknete jak chcete. Mno a celkem prozaicky, kdyz nekdo PDF stahne, tak uz po puvodni strance nikdo ani nevzdechne. Casopisy a weby dnes ziji z navstevnosti...
Jak jsem psal, zkusim zatlacit na upravy, treba se neco povede. Zatim jsem se zabyval ale jen obsahem, formu jsem bral jako vedlejsi/dostatecnou.

Tosa