Casopis EEM

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 10:19:31 CET 2011

2011/3/24  <petrtos na altopro.cz>:
> U "obycejneho" ctenare by mne to neprekvapilo, ale u technicky vzdelanych lidi je to pro mne novinka.
> [...]

Zvyk je zelezna kosela. Pri zmene papiera AR mne osobne vadilo to, ze
je leskly a odraza sa v nom lampa (podobne nechapem leskle displaye
notebookov). Ano ta zmena mi vadila tak, ze o rok som AR odhlasil. Pri
elektronickych publikaciach je zase vacsina zvyknuta na pdf, kde si
posuniem, zvacsim to co potrebujem tak, ako je to bezne takmer vo
vsetkych nastrojoch. Preto zrejme ta nevola nad novou aplikaciou, kde
naozaj po zvacseni beha obraz len pri pohybe mysi (ano da sa vypnut,
ale...)

Teda za seba by som povedal, ze nie je pravda, ze forma musi byt
perfektna v zmysle farebnosti, krasy atd, ale hlavne v cisto
ergonomickej a praktickej rovine.

miro