Casopis EEM

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Březen 24 09:09:06 CET 2011

PT> Zacina me fascinovat na cem vsem se da najit moucha. :-) Cekal jsem
PT> kritiku obsahu, ne formy a uz vubec, ze forma bude mit az tak fatalni
PT> vliv. Zajimave.

Má, protože je to nepohodlné a obtěžuje to. Váš článek jsem si
přečetl, ale pořád mě rušilo to nezvyklé chování a ovládání.

Udává se že u papírových novin stačí použití jiného fontu na to, aby
nezanedbatný počet lidí přestal noviny kupovat.

PT> Staci po prvnim zoomu dole kliknout na ikonu rucicky a prestane se
PT> stranka pohybovat.

Stačí stránku nečíst a nemusím řešit klikání na ručičku :-/
Formu nepodceňujte, prodává obsah.

Tomáš