OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduche vysvetlenia? Was: Re: Japonsko

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 24 00:13:17 CET 2011

Naraz roznych predmetov vratane kusov penovej izolacie do raketoplanu a poskodenie ci strata izolacnych dosticiek bol sucast projektu a udial sa pri vsetkych predchadzajucich letoch. Mimochodom, neviem to najst, ale myslim si, ze pri starte Columbie v missi STS-107 nemrzlo.

Ta guma na Challengeri STS-51L neizolovala proti uniku horlaviny, tak preco vybuchol?

Ako vravim, problem je v tom, ze sme technici.

wek