OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduche vysvetlenia? Was: Re: Japonsko

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 23 22:51:56 CET 2011

 23.3.2011, 22:46:04

Pad kusu ledu, mohl zabit uz pracloveka Janecka. Uznavam, ze v pripade
raketoplanu do bylo ponekud sofistykovanejsi, neb to nebyl led ale
zmzla izolace. Ale ani to neni nijak slozite.
Naprava "po te" asi mozna nebyla, ale nejake preventivni opatreni se
asi udelat mohly. Jake netusim. Jsem preci jen vice elektrotechnik,
nez konstrukter raketoplanu.
No a ze v chladu straci guma svoji pruznost, to take neni nic extra
sloziteho.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz