Japonsko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 23 22:49:03 CET 2011

Myslim, ze tohle: http://is.gd/GeIazW
jsou dostatecne vymluvne fotky.

Jsem presvedcen, ze samozrejme maji mnoho stovek detailnich zaberu (uz jen proto, ze jimi budou muset dokladat cely prubeh katastrofy v tisici ruznych protokolech (soudy, pojistovny atd.)).

Jen to samozrejme nezverejnuji, protoze by tim vznikala panika, tisice ruznych spekulaci, intrik ve vysetrovani atd. Proste hrstka zvedavych cumilu musi pockat tak 50 let, pak jiste budou patricne archivy odtajneny.

Jakub Serych