Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Březen 23 22:41:30 CET 2011

No proste o tom jen jako technik premyslim a zajima me to... Do tyhle
doby jsem netusil, ze je mozne aby odesly vsechny napajeci systemy
elektrarny,  ze je obrovsky pru.er vypadek napajeni elektrarny mi totiz
znamo bylo... A ze je takovy problem nejaky nahradni zdroj sehnat.
No uvidime, zatim jim z toho furt unika radioaktivni svinstvo, informace
o cernem dymu nevypadaji moc pozitivne, jeste, ze je to relativne daleko.