OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduche vysvetlenia? Was: Re: Japonsko

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 23 22:22:50 CET 2011

Bohuzial, to najmenej komplikovane vysvetlenie je castokrat viera v nadprirodzeno. No a z toho vyplyva, ze:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." (A.C.Clarke)

My v tejto konferencii sme vsak vzdelani technici, t.j. pre nas ten limit "pokrocilosti" technologie, ktory nam dovoluje verit v jednoduche a nadprirodzene riesenia ("oni", "sa to"), posuva niekedy az neprijemne vysoko.

wek