Japonsko

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Březen 23 21:48:29 CET 2011

> No cela elna asi ne. Ja cetl o tom ze koncem brezna mel byt ukoncen provoz
> bloku c.1 . Tomu se rika smula.

Odstaveni 1 pry melo byt podle nahozeni bloku 4-5 a to nekdy tento
tyden. Tak pry vychazelo i palivo. Servisni odstavkou a vymenou paliva
mely projit i bloky 2 a 3 o jejichz prodlouzeni bylo nedavno rozhodnuto.
Takze to mozna tak velka smula nebyla protoze novejsi a silnejsi bloky
diky odstavce prezily.

> Na odpis budou asi bloky 1, 2 , 3, mozna i 4, bloky 5 a 6 utpely skody
> jen minimalni nebo skoro zadne.

Tepco pry vydalo prohlaseni, ze cela Fukushima I bude odstavena ale
nikde jsem toto nenasel. Pravda moc jsem nehledal. Spise mi prijde
logicke, ze uzavrou 1-3 + mozna i 4 ktera je sice neposkozena (problem
byl pouze s bazenem) ale stavebne je spojena s 1-3. 5 a 6 maji skody asi
opravdu minimalni ale je otazka jak je na tom nejaderna cast a jestli
treba neni poskozen generator a oprava je ekonomicky nesmyslna.

Pristi rok mela zacit stavba bloku 7 a 8 tak uvidime co z toho bude.

Pavel