Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Březen 23 21:37:13 CET 2011

No zrovna vcera byla hezka reportaz o takovem dalkove ovladanem pasovem
manipulatoru co pouzivaji pyrotechnici, to by se tam pri trose dobre
vule urcite dostalo...
A jinak si delate srandu? Copak po vybuchu vodiku kdy zmizi pul budovy,
kropeni tunami vody z vrtulniku tam muze jeste neco znicit pruzkumne
vozitko nebo par kilo vrtulniku s kamerou? Mi nerikejte, ze nejake
specialni armadni jednotky takovou techniku nemaji. A podle
zpravodajstvi (coz je otazka jak objektivniho) to vypadalo, ze nevi
jestli je cela ochranna obalka, jestli je v bazenu voda, jestli je kam
pripojit napajeni cerpadla, jestli tam je jeste cerpadlo... Nemam rad,
kdyz se z neceho dela posvatna slozita zalezitost, ktere zadny smrtelnik
nemuze rozumet. To mate jako s modernima autama....