Prispivate nejak na Japonsko?

Šerých Jakub Serych na panska.cz

> Behalf Of Dawid Ferenczy
> Adre, Cervenemu krizi a Cloveku v tisni (ale urcite se najdou i dalsi)
> neni  jediny  duvod  neverit. Pomoc se potrebnym urcite dostane, staci
> sledovat,  co  organizace  skutecne delaji.

Bohuzel mam zcela opacnou zkusenost. Adra nasi skolu oslovila, zda bychom nesbirali lekarnicky pro Kenu. Slibovali, ze my jen nasbirame, zavolame a oni se o vse postaraji. Kdyz jsme nasbirali a zavolali, rekli nam, ze o lekarnicky nemaji zajem, a at si je zlikvidujeme jak chceme.
Jde samozrejme o prd, ale u me tyto organizace definitivne skoncily. Tohle se proste nedela. I kdyby mely lekarnicky na sve naklady zlikvidovat, meli si je proste vzit a pak si sami u sebe obhajit, proc je likviduji a ne delat z lidi blbce.

Jsou to mamuti podniky a maji ve vecech neuveritelny bordel. Jak se takove organizaci da verit, ze s minimalnimi naklady Vasi financni pomoc prevede do mista, kde je skutecne potreba?

Jakub Serych