Casopis EEM

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Březen 23 19:31:19 CET 2011

Win/FF kliknu na číst a okno FF se změní na Max. Předtím nastavená
velikost okna je v trapu, protože tlačítko Okno změní zpět jen na
velikost nějakou JS nastavenou. Nechce se mi studovat kód stránky, tak
se snad ozvou třeba další jestli jim to taky dělá. IMHO bych řekl, že je
to v použité technologii toho Web časopisu.
S pozdravem,
		Miloš Dašek
P.S. Tak mně napadá, nemáte Linucha? :-)