Casopis EEM

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Březen 23 18:45:43 CET 2011

Slušných informací není nikdy dost :-) Jen bych poznamenal, že změna
okna browseru bez explicitního schválení uživatelem může být pro spoustu
uživatelů nepříjemné. Alespoň mně každé takové jasnovidecké  stránky
naserou a rozpálí do červena. Dříve jsem na takové vlezlé stránky
aplikoval filtr JS, ale teď na ně už nechodím neboť se mi prostě nechce
nastavovat filtr.
S pozdravem,
		Miloš Dašek