Prispivate nejak na Japonsko?

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Březen 23 16:06:43 CET 2011

Ad obvinění:
"nelegitimní vměšování do záležitostí suverénních zemí" (nebo možná
diktatur) je něco, co jsme za komančů slyšeli z rádia každý den třikrát.

Já jsem byl za vměšování imperialistů do naší nesvobody vděčný.

A tak dneska takové obvinění těžko mohu brát vážně.

Omlouvám se, ale respektuji že tato konference je
hlavně o něčem jiném a končím.

ZU

Dneska