Prispivate nejak na Japonsko?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 23 15:41:57 CET 2011

To neni nic tajneho...

Treba Britske listy se teto spolecnosti venuji vcelku pravidelne:

24. ledna 2006 byla nicméně organizace Člověk v tísni obviněna na půdě
OSN, že lhala v informacích poskytnutých výboru a je využívána vládou
České republiky k plnění úkolů směřujících k destabilizaci, získávání
nových politických přívrženců a z propagování změny režimu v různých zemích.

Člověk v tísni se tomuto obvinění nikdy veřejně nebránil.

http://blisty.cz/art/45794.html

mate tam i odkazy na zapisy z jednani na pude OSN

nebo: http://blisty.cz/art/39321.html

posledni odstavec

kdyby to mysleli vazne tak se nenechaji kompromitovat cizima prachama

Radek Vicek