OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Březen 23 12:02:55 CET 2011

Kdyz je tu rec o syntetizatorech reci docela dobry je EPOS , ma vic
hlasu ty zenske jsou vcelku prijemne , pouzivame jej na hlaseni do
mistniho rozhlasu .

http://epos.ure.cas.cz/

Jinak dobra diskuze o cteckach ja vlastnim jinke hanlin v5 uz asi dva
roky a je to vyborna vec. Akorat proti tem "vasim" je offline nema
zadne pripojeni vse se tam nahrava po usb nebo sd kartou , vyhodou je
ze pro ni existuji alternativni free softver ktery pouzivaji i ostatni
ctecky a docela rozsiruje jeji moznosti hlavne co se tyka cteni prave
pdf .Ja tam nahral par gb knih a to neprectu do konce zivota :) jo a
baterka je tam z nejake nokie a vydrzi nekolik mesicu, no pri
intenzivnim cteni tak 2.

Mozna to bude zajimave i pro ostatni : http://openinkpot.org/

snehulak