[OT] membrana do redukcniho tlakoveho ventilu?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Březen 23 11:00:35 CET 2011

Membrana byva na nizkotlake strane, takze bych se klidne pustil do
jeji domaci vyroby. Firmy prodavajici tesneni maji bezne gumu na
membrany (s textilni vlozkou) v metrazi, z te se da normalne
vyseknout. Pokud nema kruhovy tvar, da se to vypalit laserem.

Ales Prochaska