OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Březen 23 09:06:47 CET 2011

Kdyz uz je to jako OT a stejne to zklouzlo, dovolim si otazku: a na co
je vlastne dobry "hlasovy vystup" na ctecce? Pripada mi to ponekud...
hmm... usmevne.
Ja osobne si kupoval ctecku proto, ze se (mi) z ni pohodlne cte. Na
cokoliv jineho je stezi pouzitelna (na mnohe veci vubec). Prave to
cteni je jeji vyhoda treba oproti handheldu/netbooku. Prijde mi, ze
kdyz chci cteny text (neni muj pripad, takze mozna budu mimo), pouziju
ten handheld na hlasovy vystup nebo si to na "silnem/vybavenem" stroji
prevedu do mp3 nebo si danou knizku primo v mp3 sezenu (a pak mi staci
malinky/levny) mp3 prehravac (ci mnohdy mobil).
Neberte to prosim jako nejaky utok ci rypani - spis to je pro mne
nepochopitelne a touzim si rozsirit obzory (nebo se v soucasnem nazoru
utvrdit).
Marek