OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Úterý Březen 22 10:24:19 CET 2011

Pokud na pouzdro spechate tak ho lze koupit i na alze.. DX ted dorucuje
nejak dlouho :-(
Jinak k tem PDFkum, kdyz se to otoci na sirku tak je to docela
pouzitelne. Pokud mate 2 sloupcova pdfka tak zkuste:
http://sourceforge.net/projects/briss/

Jinak k tomu dorucovani tak do 3 dnu od objednani je to tu..
Mam vyzkouseno v mem okoli se ted nakoupilo asi 7 kindlu behem par dni..

Pokud nevite tak uz je idnes pro kindle
http://vice.idnes.cz/kindle_zadani.asp

a jeste kazdy patek VTM http://vtm.zive.cz/ebooky. Skoda ze tech novin a
casopisu neni vic...