OT: Nový LCD/LED monitor

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Březen 21 20:31:57 CET 2011

Ahoj,
obracím se s prosbou. Dnes po příjezdu z práce se se mnou rozloučil můj
několikaletý Samsung SyncMaster 940B (19" LCD, 4:3). Co jsem tak pozoroval,
přišlo mi že nefunguje jen podsvit - jemně prosvítalo OSD. Po rozebrání jsem
objevil 3x820uF/25V mírně nafouknuté, můj tester ESR ukazuje, že už jsou
špatné. Zkusím je zítra vyměnit, nicméně stejně už delší čas přemýšlím o
něčem novém širokoúhlém. A jelikož mám požadavky docela rozsáhlé, byl bych
rád, pokud mi někdo přímo doporučí (nemám příliš čas teď studovat výhody
jednotlivých typů panelů atd.).

Moje představa:
Preferuji značku Samsung, bez vestavěných repro, MATNÝ display, ~24",
výstupy DVI+DSUB (HDMI navíc potěší), pivot (nastavení výšky/náklonu,
nepotřebuji otáčení 90°). Nejlépe asi LED (vysoký kontrast)? - nevím, nemám
zkušenost, nechám si poradit.

Díky za každé doporučení/poučení.

Milan