MECH:Jakou velikosti predvrtat vrut

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 21 19:51:08 CET 2011

Do desitky jsem nikdy nic nepredvrtaval (pravda je , ze par ulomenych
sestihranych hlav na sroubech me to stalo) a jinak bych dal prumer jadra
toho vrutu  x 0,8
Take se mi u vetsich vrutu osvedcilo predvrtanou dutinu naplnit olejem.
Staci pak mensi sila k dotazeni a nehrozi utrzeni hlavy.  Vrut take
nezarezne pokud je drevo ve vlhku .
Vytocim ho v budoucnu stejne dobre, jako sel dovnitr.
Lehce take mazu  i vruty do hmozdinek - nehrozi pak protaceni hmozdinky
v otvoru  pokud jeste neni hmozdinka dostatecne rozevrena.
JaKub