HPIB prevodnik

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 21 17:24:08 CET 2011

>On je asi mysleny ako zakoncenie ethernetoveho kabla, teda, ze
>prevodnik pichnes rovno do konektora zariadenia.

>ten sa zapaja do zariadenia priamo, t.j. ma taky konektor aky musis mat
>na kabli.

Hej, no, teraz uz som aj ja mudry... ;-) Trocha som poguglil a pozeram, ze to teraz je u tych USB/HPIB a LAN/HPIB prevodnikov standard... A u kariet to bolo naopak...

>Takze kabel bude mat vela takychto konektorov a jeden opacny :-)

Hej, hej...

>Ak to potrebujes surne brat by niekde jeden obojpohlavny kabel asi
>vystrachal...

Dakujem, netreba, sak vravim, ze zatial este nie je co merat... ;-) A kym bude, nejako to nabastlim (len uz musim prestat vykecavat na hw-liste :-) )

wek