HPIB prevodnik

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Březen 21 16:56:30 CET 2011

HPIB konektory jsem pouzival kdysi davno a na vsem byl stejny konektor,
nazval bych to samici (neco takoveho
http://www.artisan-scientific.com/itemimages/Agilent_82335_View1.JPG), tzn
na karte i na zarizeni.

kdyby byl zajem tak bych mozna i nejakou kartu nasel (ISA) a za neco
vymenil.
Kabely uz ale zadne nemam

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 21, 2011 4:47 PM
Subject: Re: HPIB prevodnik

>nevidel si fotku toho prevodnika?

Videl, ale vsimol som si len to, ze je kriklavozlty... Nenapadlo ma pozerat
mu na pohlavie konektora, to bude asi tou mojou puritanskou vychovou v
detstve... ;-) No proste ma to nenapadlo skumat, ja viem, som blby.

>Ja som tam pchal konektory vzdy
>rovnakym smerom, aj do prevodnika aj do pristroja.

Nerozumiem - Ty mas ten prevodnik so samicou? Je mozne, ze ho robia s
pohlavim na poziadanie? No, uz je teraz neskoro... kedze zasekavacie samice
podla vsetkeho su uzky profil, nejako to zbastlim s letovacou do DPS, co
uz...

>U tohoto konektoru je
>celkom problem povedat ktory je samec a ktory samica :-)

No, nejaky system by sa nasiel... Ale je divny, to je fakt.

wek