HPIB prevodnik

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 21 16:28:48 CET 2011

In http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-February/389361.html , b. wrote:

> kabel si asi urobis aj sam

No tak to som sa (si ma) dobre dostal... Nakupil som tie zasekavacie od Farnella, samozrejme vsetky samce, ved predsa na zariadeniach je vzdy samica, vsakano.

No, a dnes mi prisiel ten prevodnik od Prologixu (cez nemeckeho distributora, ktory na nas po zaplateni proformy ocividne zabudol... ked nic nechodilo, som ho musel podpichnut...) - a ajhla, ved on ma na sebe samca... No jasne, kebyze mam tie origo kable za E60++ tak to problem vzhladom na hermafroditne konektory nie je, ale takto si mozem ist piskat... :-(((

Este ze to tak neponahla, zatial este nie je co merat :-)

wek