Prispivate nejak na Japonsko?

Neděle Březen 20 20:53:13 CET 2011

Nemohu se zbavit dojmu, že to poničené území je možná 10 km široký pruh
pobřeží a za ním je spousta nezasaženého území ve vnitrozemí. Je sice
pravda že podmínky v té poničené oblasti jsou šílené a nemohou se tam
dostat, ale v tom my jim odsud nepomůžeme. Myslím že finančně by tohle
měli zvládnout i bez sbírek.
Anděl