Prispivate nejak na Japonsko?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Březen 20 19:11:32 CET 2011

Ja si myslim, ze u vsech techle akci skonci penize a dary jinde, nez u
tech, co je potrebuji... Navic si myslim, ze Japonci nejsou zadna
rozvojova zeme a financne si dokazi poradit, lidi jsou zvykli makat,
dokonce delaji umelou zamestnanost... Takze viz posledni prispevek.