Re: Náhrada za BCX38C

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 20 16:42:49 CET 2011

 20.3.2011, 16:30:12

Kolega js ma naprostou pravdu. Az po precteni jeho prispevku jsem si
vsiml, ze v puvodnim dotazu je nahrada IRL -> IRF a ne IRL520 -> IRL510
jak jsem se puvodne domnival. Za zmatky tim zpusobene se omlouvam.
Takze opravuji co jsem napsal, IRFxxx urcite ne. Libovolny IRL5xx ano.
Bohuzel, zatimco BC517 je skladovej drzak, nabidka logik lewel MOSFET
v klasickem pouzdru je dost promenliva a co je bezne u lokalnich
distributoru dneska, nemusi byt bezne za pul roku. V dokumentaci by
pak asi bylo vhodne, krom nejakeho prikladu zduraznit, ze klicovi
parametr je "Gate Treshold Voltage - VGS(th)", ktere by nemelo byt
vetsi nez 2V, nejvýše 2.2V.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz