Re: Náhrada za BCX38C

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 20 15:51:10 CET 2011

 20.3.2011, 15:46:44

Takto volne formulovanemu pozadavku vyhovi strasna spousta
tranzistoru.
Nemam prislusne ds, tak jen odhaduji na zaklade zkusenosti.
IRF510 bude o trochu horsi (cca 20-30%) nez 520, ale stale pro mnohem
vetsi proudy nez BC517. Pokud je 510 i 520 za stejne penize, kupte
520. Pokud je 520 drazsi, je na vasi uvaze, zda se vam to vyplati, ci
nikoliv.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz