mereni pitnosti vody

Neděle Březen 20 11:02:48 CET 2011

V PET flasce to snad ani nema cenu tahat, soriozni laborka vas s tim
beztak vyhodi. Pro chemicky rozbor je sice pripustny obal z
polyetylenu, ale pouzivaji se spesl vzorkovnice. Pro mikrobiologicky
rozbor je pripustna pouze slenena lahev, zpravidla s brousenym hrdlem
a zcela jiste uvnitr sterilni.
Oboji zapujci v dane laborce, kde take pouci jak presne odber provest.
Ceny, pro predstavu zde je cenik, jde o prazske ceny, ale pro orientaci.
http://www.moni.cz/cenik/skupinove-ceny.aspx

Martin