Japonsko

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Březen 20 08:38:55 CET 2011

> Kdyz jsme u tech teplomeru. Roku 1907 byl pasován na rytíře Sir Thomas
> Clifford Allbutt za to ze vynalezl lekarsky rtutovy teplomer.
> Po stoletech jeho vynalez EU zakazala jako nejvetsi zlo lidstava.

Kdyz jsem ohehda byl v lekarne tak jsem dostal vybrat (cituju lekarnici)
-elelektronicky co obcas meri blbe
-lihovy co obcas nejde strepat (mala hustota lihu proti rtuti)

Tak jsem si pomylslel jak nas EU vede ke svetlym zitrkum a nikdy jinak
EU ma obrovske obavy o rtut ktere me clovek doma 0.5 gramu, kdyz hodne, ale
ty tuny pryskyric a plastu, ktere se pouzivaji dneska na
(novo-sadro-kartono-) stavbach, ktere uvolnuji chutovky jako Bisfenol-A,
nebo formaldehyd, po destiky let , nikoho tak uplne neberou,.

Zdravi Petr Kubac