Proc zesilovac chrci pri spojeni IN a GND?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Březen 19 20:23:32 CET 2011

Teď mě napadla ještě jedna možnost. Pokud ten zesilovač není řešený jako
symetrický a není na vstupu SS oddělení je možné že zkrat na vstupu
změní nastavení pracovních bodů tranzistorů a to znamená vysoké
zkreslení při vybuzení. Ale tomu popis závady chrastění + brum moc
neodpovídá.

     Martin.