Preinstalovani ovladace serioveho portu ve Win Vista x64

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Sobota Březen 19 18:31:53 CET 2011

Zdravím konferu

hledal jsem sniffer na RS232 a během zkoušení mi jeden z nich (nevím
který) přepsal ovladače pro paralelní a sériový port. A já je teď nemohu
vrátit zpět, protože asi přepsal i ty záložní. Marně jsem hledal na
netu, jak vrátit do systému ten originální ovladač (asi by stačilo ho
někde stáhnout, ale kde?), který tam byl při instalaci. Reinstalovat
systém se mi nechce ...

A když už jsme u toho - znáte nějaké program, který by monitoroval
komunikaci po sériovém portu a zobrazoval jí (něco jako Wireshark pro
ethernet) a byl free a uměl Visty a/nebo 7?

OH