Proc zesilovac chrci pri spojeni IN a GND?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Březen 19 11:44:46 CET 2011

1) To nevadí že to není integrovaný zesilovač. Zakmitávání je "běžná"
věc a pokud se vyskytne je nutné ho nějakým způsobem potlačit.

2) Ty potenciometry umí chrastit i když se s nimi nehýbe.

Ten 1k odpor do vstupu bude dobrý nápad. Autor konstrukce patrně o
"vlastnosti" své konstrukce věděl a tímto způsobem ji obešel. Podle
Vašeho popisu bych typoval na to zakmitávání a ten odpor by to mohl
vyřešit. Samozřejmě to taky naznačuje že v té konstrukci není být vše v
pořádku. Důležitější ale nejspíš bude aby to fungovalo a ne rozpitvávání
proč to kmitá :-).

     Martin.