Elaborat s elm. vlnami podruhe

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 18 22:54:44 CET 2011

narazil jsem na tento pěkný přehled:

http://kmitocty.cz/zaklady/tabulka.html

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 16. března 2011 16:57
Předmět: Elaborat s elm. vlnami podruhe

Dobrý den všem,

nedávno jsem začal dodělávat obrázky do zde již dříve diskutovaného přehledu
elm. vln pro děti na kroužku, prosím o prozkoumání a sdělení připomínek.
Poslední stranu ignorujte.

Mimochodem, jak se v Open Office nastaví, aby se do PDF exportoval jen
vybraný list(y) a ne všechny?

http://www.dejvice.cz/edison/tmp/em-vlny-seznam.pdf

Poznámka k pobavení: Pod viditelné světlo chci dát i spektrální
charakteristiku lidského oka. Jenže při jejím hledání na webu jsem narazil
na fakt, že se různé nalezené křivky od sebe neskutečně liší. Chápu, že
některé mají barvy renormalizované a jiné nikoli, ale rozdílů je daleko
víc... Taktéž je zajímavé, že české zdroje důsledně mlčí o druhém maximu
červené křivky, díky kterému je mezi modrou a UV ještě fialová. Při hledání
anglicky je ten druhý peak na cca půlce stránek.

PH