Japonsko vs VVER

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 18 17:11:58 CET 2011

 18.3.2011, 17:04:50

Nekde jsem cetl, ze jednou z vyhod takto resenych reaktoru je, ze v
aktivni zone je jen omezene mnozstvi paliva. Tim ma byt vyloucene aby
i umyslna a odborne manipulace mohla způsobyt jaderny vybuch. A i v
pripade nejaderneho vybuchu, by mnozstvi uvolneho radioaktivniho
materialu bylo vyrazne mensi nez u soucastnych konstrukci.
Moznost doplnovat palivo kontinualne pak snizuje potrebu odstavek, coz
taky neni k zahozeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz