OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Radek Babis r na babis.cz
Pátek Březen 18 16:01:56 CET 2011

My jsme právě kvůli ochraně nejen v kabelce koupili s přítelkyní
pouzdro "AMAZON KINDLE 3 BLACK HARD CASE COVER +SCREEN PROTECTOR"
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190481986474

Čtečka do toho zapadne úplně přesně.
Klasické pouzdro sice hezky vypadá, ale hodit v něm čtečku do
batohu nebo kabelky by se mi moc nechtělo.
Jako nouzový přenosný zdroj světla jsme koupili v IKEA LED
lampičku OLEBY na 1xAAA článek, která vypadá přibližně takto
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130453265332

Radek