testovaci pripojeni k desce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 18 14:44:13 CET 2011

 18.3.2011, 14:34:39

Vyrobi testery se pripojuji pomoci kontaktnich jehlicek, ale ty musi
byt v nejakem drzaku a ten zase mit definovanou polohu vuci desce. Obvykle
se testovana deska vklada do nejakeho pripravku, ale zazil jsem i
jednoucelovy programator pro FLASH v rucnim provedeni, kde byla
definovana poloha zajistena koliky na programatoru a otvory v desce.
V praxi to muze vypadat treba nejak takto
http://equip-test.com/wp-content/uploads/2010/09/IMG_0025.jpg
Cenove ale to asi vychazet nebude. I kdyz, pri 50 ks, kdo vi ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz