OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Březen 18 14:41:43 CET 2011

Takze pastujem odpoved od pouzivatelky a doplnam nejake moje poznamky:-)

vydrz sa udava "cca 3 týdny pøi zapnuté bedrátové síti, až 4 týdny s
vypnutou bezdrátovou sítí *"
no, ja mam wifi vypnute. tazko povedat ci on to bude pouzivat ci nie.
mne to vydrzi asi menej. ale mozno viac citam. ono ked to nepouzivas,
tak neviem ci za 10 min. alebo 15 min. sa da screensaver, ale tazko
povedat ako to setri.
na noc a na dlhsie normalne vypinam.

niektori vraveli/pisali ze vraj baterku zerie aj nejake INDEXOVANIE DB
KNIH.. co si robi citacka

(moja poznamka: isto vyse tyzdna vydrzi a to je fakt pouzivana intenzivne)

problem je, ze fakt pamat NIE JE rozsiritelna nejakou kartou. toto ma
3GB pre uzivatela. niektore citacky rozsirenie maju,
ale zatial mi v pohode staci. knih som tam mala max. okolo 160. a
myslim ze mi ostalo asi viac ako 2GB volnych. ale to zavisi aj od
knih. ono zavisi aj od toho ake su. mam klasicke PDF ktore su po
oscanovani PREVEDENE OCRkom. nie su to obrazky, teda napr. 50M subory.

nak.. ten displej sa trochu capka. ved ked ma clovek mastne prsty. ale
zatial to vidno ked je vypnuty, tak zboku. ale
inak sa da.

no a potme sa citat neda.. treba lampicku.

miro